Sunday, March 25, 2012

KTC tawar pakej mengorat isteri

KOTA BHARU, 25 Mac: Bagi melahirkan rasa cinta yang tidak pernah padam disamping menyemarakkan rasa kasih dalam rumahtangga pasangan suami isteri di negara ini, Pusat Dagangan Kelantan (KTC) melancarkan ‘Pekej Mengorat Isteri Sendiri’.

Program berkenaan mula dilancarkan hari ini dan berkuat-kuasa serta merta.

Ketua Pegawai Operasi KTC, Aziz Desa dalam kenyataannya hari ini berkata menerusi PMIS, pasangan suami isteri boleh menginap di mana-mana jenis bilik penginapan yang disediakan dengan potongan harga istimewa.

“Pelanggan juga turut mendapat sarapan pagi dan sajian set makanan malam di kamar masing-masing sewaktu penginapan,”ujarnya.

Aziz seterusnya berkata, bagi pasangan kelamin yang sudah mempunyai zuriat turut dialu-alukan dengan membawa anak masing-masing.

Katanya, walaupun ianya belum dilancarkan secara rasmi sebelum ini, namun pasangan suami isteri yang juga seorang guru di negeri ini telah menempah bilik untuk menyertai majlis ini malam tadi.

“Alhamdulillah, mereka berpuas hati dengan pekej yang ditawarkan sambil menyifatkan ianya sesuatu yang unik,”ujarnya.

Pada waktu yang sama, KTC turut mengalu-alukan anggota polis dan keluarga masing-msing menyertai pekej berkenaan bersesuaian dengan ulangtahun Polis Diraja Malaysia ke-205 menerusi pekej Terima kasih Polis dengan harga RM205.

Aziz seterusnya memberitahu, dengan pelbagai masaalah rumahtangga yang berlaku kini, pihaknya berasa terpanggil untuk menunaikan tanggungjawab bersama dengan program santai untuk mereka.HD

No comments:

Post a Comment

kekoh sokmo

Related Posts with Thumbnails