Saturday, February 14, 2009

krisis di Perak


Krisis yang berlaku di Negeri Perak sekarang merupakan satu tragedi yang cukup dahsyat.Fitnah yang di lemparkan oleh TV 1,TV 2 dan TV milik media prima menunjukkan media elektronik ini tidak ubah seperti anjing tunggangan UMNO-BN.Menyebarkan berita-berita palsu semata-mata demi menjaga periuk nasi hangit masing-masing.TV 1,TV 2 dan TV media prima ini juga BAPAK segala penyebaran fitnah ini disiarkan setiap hari kepada rakyat sedangkan cerita sebenarnya bukan seperti yang di sebarkan,media elektronik ini juga semakin gila dan semakin meroyan menghentam seorang individu yang mempertahankan jawatan MB mengikut undang-undang yang sedia ada.Ini menunjukkan kebodohan dan kedunguan media-media ini menyampaikan berita yang sepatutnya layak di beritahu kepada rakyat.Mungkin pekerja-pekerja yang ada sekarang di semua saluran media elektronik ini adalah budak-budak yang baru keluar dari tadika kemas,itulah tak dapat nak bezakan berita mana yang betul dan berita mana yang salah.

Mari kita baca kenyataan Ir Nizar: Saya MB yang sah manakala Dato' Dr. Zambry adalah MB tidak sah atau MB haram.Fitnah Media Kawalan UMNO – Saya Nak Saman Sultan, Saya Arahkan RakyatMemberontak dan Saya Menjerit Di PejabatHari ini timbul isu bahawa saya akan saman DYMM Tuanku Sultan. TV1 danTV2 serta semua saluran TV milik Media Prima menyiarkan berita itu.Ini adalah satu fitnah yang sangat dahsyat. Tohmahan jahat ini dicipta oleh UMNO untuk menimbulkan kebencian orang ramai khususnya rakyat negeri Perak terhadap saya dan Pakatan Rakyat.

Sekarang jelas menunjukkan TV 1,TV 2 dan TV saluran media prima adalah penipu!!! Dan pembohong besar!!! Dalam Negara kita ini, bersubahat dengan parti UMNO-BN yang jelas pembohong dan pengfitnah dulu kini dan selamanya.Boikot semua saluran media ini sekarang!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

kekoh sokmo

Related Posts with Thumbnails