Sunday, February 19, 2012

PANAS!! 'Buku Jingga' palsu diedar pula oleh UMNO?



Biarpun Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek mendakwa Malaysia akan bankrap dalam hanya dua tahun sekiranya tawaran Pakatan Rakyat dalam Buku Jingga dilaksanakan.


Dan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Maslan yang tiba-tiba diangkat sebagai hero oleh kebanyakkan Blog-blog Pro UMNO bila beliau mencampak Buku Jingga ke dalam tong sampah tanda tidak puas hati terhadap dasar bersama Pakatan Rakyat dalam isu Felda

Namun.. masih ada gerombolan dalm UMNO/BN yang takut dengan apa yang terkandung dalam ‘Buku Jingga’ itu, hinggakan mereka terpaksa mengeluarkan ‘Buku Jingga’ palsu untuk diedarkan pula..

Buku Jingga atau flyers yang diberikan tajuk Buku Jingga ini, telah di temui oleh seorang sahabat setelah beliau selesai menunaikan solat Jumaat semalam di Jejantas pejalan kaki dari Pudu Sentral menghala ke KFC (bukan NFC)

Dimuka hadapannya tertulis diterbitkan oleh Parti Keadilan Rakyat bukannya diterbitkan oleh Pakatan Rakyat seperti yang terdapat pada Buku Jingga sebenar.

Tujuan ditulis diterbitkan oleh Parti Keadilan Rakyat sudah tentu untuk memudahkan pengedarannya, kerana jika ditulis terbitan UMNO atau BN, tak ramai yang mahu menerimannya bila diedarkan malah menjauhinya.

Kandungannya adalah propaganda murahan pihak UMNO/BN yang cuba mahu memperbodohkan rakyat, kebanyakannya tanpa fakta dan bercanggah dengan fakta.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments:

Post a Comment

kekoh sokmo

Related Posts with Thumbnails