Sunday, July 25, 2010

Sebab hitler membunuh yahudi



saya boleh bunuh semua yahudi ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa yahudi dan cari jawapan kenapa saya membunuh mereka

Seringkali, tabiat, perilaku dan pendirian seseorang adalah hasil dari pengalaman masa lalunya. Semasa kecil Hitler adalah seorang anak yang dibuang, ayahnya sangat membencinya dan menganggap perilakunya yang “antisosial” itu adalah sebuah hinaan kerana Alois Hitler (Ayah Hitler) mengawini saudaranya sendiri. Adi (nama kecil Adolf Hitler) dilahirkan pada tanggal 20 April 1889 di sebuah kota kecil di Austria dekat perbatasan Jerman. Ayahnya adalah seorang yang keras dalam mendidik anak sedang ibunya baik kepadanya.

Ibunya adalah salah seorang dari sedikit orang yang benar-benar disayangi oleh Adolf. Ibunya sangat percaya bahawa anaknya adalah seorang pintar dan selalu menganggap anaknya normal, walaupun sejak kecil sudah menunjukkan gejala destruktif dan antisosial. Umur 18 tahun, Adolf sudah menjadi seorang yatim piatu setelah ibunya meninggal dunia sedangkan ayahnya sudah meninggal terlebih dahulu sebelumnya. Masa kecil yang diliputi dengan kebencian dan perlakuan tidak adil dari ayahnya ini memberikan pengaruh besar dalam mental dan kejiwaan Hitler dewasa.

Ada hal yang harus kita fahami bahawa, jangan meremehkan “dendam masa kecil”. Contoh lain juga boleh kita dapati dari kisah Mao Tse Tung. Mao kecil pernah bersekolah di sekolah yang didirikan oleh para pendakwah dari Eropah, oleh sebab suatu hal Mao dimaki oleh salah satu pengajar dengan makian yang bersifat perkauman “anjing kuning!” dan mulai saat itu Mao tidak pernah kembali ke sekolah itu.

Membenci kaum agamawan. Kemudian menjadi pemimpim komunis terbesar di China, juga menjadi pembunuh tegar, jutaan kaum terpelajar dan seniman tewas dibunuh dan dihukum buruh paksa dalam Revolusi Kebudayaan 1965. tidak kalah sadis dengan Hitler Sebuah dendam masa kecil; inilah bahayanya jika itu dialami oleh seorang pemimpin!

Hitler awalnya bercita-cita menjadi seorang seniman (bukan menjadi tentara/ ahli politik). Sebagai pencinta seni, maka dia mencuba mendaftar ke sebuah fakulti seni di Wina, Austria, tetapi ditolak. Penolakan ini memiliki kesan besar bagi dirinya.

tekanan, yatim-piatu, tidak ada wang, sehingga dia selama kira-kira setahun menjadi kebiasaan, hidup dari belas kasihan orang lain di jalanan. Selama itu, dia juga mulai benci terhadap orang Yahudi, kaum pendatang yang hidup lebih mewah, dan ini dikuatkan dengan pendengaran dari ceramah yang sifatnya “Antisemit” oleh Walikota Vienna Karl Lueger.

Teori Lueger yang menyalahkan kekacauan ekonomi dan politik kepada kaum Yahudi, mengispirasinya menjadi pembenci kaum Yahudi sepanjang hidupnya. Ini pula yang membangun ideologinya dan menganggap bangsa Arya adalah ras tertinggi. Banyak orang berkata, seandainya saja dia diterima di sekolah seni tersebut, mungkin Hitler hanya akan menjadi seniman seperti Picasso misalnya, mungkin sejarah juga akan lain ceritanya. Disinilah salah satu titik pentingnya Hitler, dia mengubah sejarah (meskipun ke jalan yang dianggap salah). Garis hidupnya bagaikan takdir yang tidak boleh diubah.

Di tahun 1914, Jerman ikut serta dalam Perang Dunia 1 dan Hitler masuk tentera. Sewaktu perang di garis depan, dia terluka, dipulangkan dan mendapatkan anugerah untuk keberaniannya. Selama perang, Hitler berangsur-angsur menjadi seorang patriot untuk Jerman meskipun dia sendiri bukan warga negara Jerman (dia lahir di Austria). Maka dari itu, sewaktu Jerman kalah perang, dia tidak mampu menerima kenyataan, kerana bagi Hitler, Jerman adalah yang terkuat. Dia lalu menyalahkan para 'pengkhianat', terutama orang Yahudi sebagai penyebab Jerman kalah perang.

Jerman setelah kalah perang porak poranda. Keadaannya sangat tegang dengan kota-kota yang hancur, harga barang tinggi ditambah lagi dengan datangnya gerakan-gerakan revolusi komunis. Hitler sendiri tetap berdiam di tentera. Hitler membenci orang-orang dari berbagai ideologi, termasuk komunis (Karl Marx adalah seorang Yahudi), sosialis kapitalis dan liberal. Sebenarnya pangkat tentera Hitler hanya sampai Kopral, boleh dibayangkan betapa hebatnya orang ini, dia menjadi Army Commander yang ditakuti seluruh dunia pada Perang Dunia 2.

Tahun 1919 Hitler lalu bergabung dengan sebuah partii kecil bernama Parti Pekerja Jerman dan meninggalkan pasukan tenteranya. Saat berhasil menjadi pemimpin dan akhirnya mengubah namanya menjadi parti NAZI. Tahun 1920, Hitler menerbitkan simbol Swastika dan Tahun 1921 Parti ini semakin kukuh dengan didukung oleh kelompok ketenteraan Amerika.

Disinilah kita boleh melihat salah satu kepintaran Hitler, berorganisasi dan berpidato. Apapun yang Hitler katakan adalah seperti sebuah “Religion’s order” yang membuat pengikutnya menjadi super fanatic.

Maka sebab utama kenapa Adolf Hitler membunuh bangsa yahudi kerana mereka menjadi pengkhianat Negara Jerman walaupun yahudi dilayan baik dan hidup mewah sedangkan mereka cuma pelarian.

8 comments:

  1. Selamat datang ke House of gereja Illuminati di mana anda boleh menjadi kaya terkenal dan popular dalam kehidupan, Sertai persaudaraan Great Illuminati di seluruh dunia, Kami berada di sini untuk membantu anda menukar dan mengubah hidup anda dengan cara yang paling positif. menyertai Illuminate kultus dalam talian hari ini dan mendapatkan wang segera 55 juta dolar dengan rumah percuma di mana-mana anda memilih untuk hidup di dunia dan juga mendapat 300,000 dolar bulanan gaji Jika anda berminat sila emailkan bawah illuminatihomeofrichs@gmail.com OR Call untuk menyertai +2349033375429 Jika anda tidak mahu untuk menyertai Illuminati tidak membaca mesej ini. Peraturan * Anda mestilah berumur 18 tahun. * Anda tidak perlu membincangkan rahsia Illuminati kepada sesiapa. * Kami tidak berminat untuk sesiapa yang telah mendapat pengetahuan mereka tentang Illuminati berdasarkan apa yang mereka telah mendengar dari Media Massa (Berita atau Seni Persembahan), Conspiracy Ahli teori (Authors Amatur atau Profesional atau Spekulator), Internet Khabar angin, atau bid'ah lain. * Sebaik sahaja anda menyertai Illuminati dalam tempoh seminggu daripada keahlian anda, anda akan mencapai matlamat yang paling besar dalam kehidupan dan juga mempunyai kekayaan dan kemasyhuran. * Tidak ada yang membuang mesej daripada GREAT Illuminati jika dibuang orang itu akan disiksa siang dan malam. * Kegagalan untuk memaksa kepada perintah dan peraturan GREAT Illuminati akan melihat kemasyhuran dan kekayaan anda diambil kembali. *. Salah satu peraturan Illuminati adalah "Kami tidak bercakap mengenai Illuminati" jadi saya tidak boleh mengatakan terlalu banyak mengenainya di sini. Jika anda benar-benar berminat kembali kepada kami melalui E-mel: illuminatihomeofrichs@gmail.com ATAU hubungi +2349033375429 Jangan bermain permainan minda.

    ReplyDelete
  2. "SELAMAT DATANG KE BROTHERHOOD BESAR ILLUMINATI .. Adakah anda seorang lelaki perniagaan,
    ahli politik, pemuzik, pelajar dan anda ingin menjadi kaya, berkuasa dan menjadi
    terkenal dalam kehidupan. Anda boleh mencapai impian anda dengan menjadi ahli keluarga yang hebat. Dengan ini semua impian dan hasrat hati anda dapat sepenuhnya dicapai, jika anda benar-benar ingin menjadi ahli ILLUMINATI BESAR ini kemudian E-mel: agentpatrick5@gmail.com Atau WhatsApp On: +2348055329159 untuk permulaan segera online, Nota ahli serius Apple.

    ReplyDelete
  3. hitler bunuh yahudi yang beriman kepada Allah dan kitab taurat, hitler tu yahudi zionis.

    ReplyDelete
  4. Illuminati adalah salah satu keluarga yang paling berkuasa, menyertai kami hari ini dan menjadi salah satu daripada orang yang paling berkuasa di dunia, dengan kami anda mempunyai keupayaan untuk bertindak atau menghasilkan kesan kenalan illuminatitemple581@gmail.com atau terlepas iman pada whatsApp dengan nombor ini +2347037154192 terima kasih

    ReplyDelete
  5. HELLO BERGABUNG DENGAN KAMAR ILLUMINATI BROTHER HOOD HARI INI DAN LIVE

    A BERSIH DAN HAPPIN HIDUP. SELAMAT DATANG KE TEMPLE BESAR

    OF RICHES AND FAME. Adakah anda perniagaan, Man / wanita, ahli politik,

    muzik, pelajar dan anda ingin menjadi kaya, berkuasa dan terkenal

    dalam kehidupan. Anda boleh mencapai impian anda dengan menjadi ahli

    Khemah saudara besar yang menerangi. Dengan ini semua impian dan hati anda

    keinginan dapat dicapai sepenuhnya, jika anda benar-benar ingin menjadi ahli

    daripada kudung saudara yang sangat terang, hubungi Tuhan menerangi sekarang,

    Nota: ahli yang baru diambil adalah berhak dengan $ 800,000'00 $ Dolar AS, Dan Cincin Emas keabadian dan Kekayaan, yang akan melindungi dan menyatukan anda dari

    musuh, dan visa percuma ke United State Of America.

    Tolong jangan berkongsi darah atau pengorbanan Manusia.

    E-mel :: join.combrotherhood@gmail.com Jangan terlepas peluang ini. Panggil dan menjadi kaya Sekarang Lordmarshall: AS +19149087408 ATAU kami untuk Pengambilan cepat Sekarang di Jerman +4915735992414 Australia +614888917117

    Coleman Sansx: MOBILE :: us on WHATSAPP :: + 2347011770898 Motto;

    kita berada di sini untuk mengurangkan kemiskinan dari dunia hari ini. mesej sekarang dan menjadi kaya $$$

    ReplyDelete
  6. Je pense normalement que les illuminati n'existent pas que c'était une chose de force, mais je désire être membre, j'étais une femme d'affaires prospère, mais je n'ai pas réussi assez et je désire le plus riche et le pouvoir, puis je suis entré en contact avec Lord Edmundo , après que je l'ai contacté et que je lui ai dit que je voulais être membre des illuminati, puis il m'a expliqué tout ce que je pensais qu'il plaisantait parce qu'il disait qu'il n'y avait pas de sacrifice humain ou de sang pour moi d'être membre qu'une fois que je d'accord que je devais m'inscrire, et il m'a dit comment m'inscrire, ce que j'ai fait, j'avais encore des doutes et j'ai pensé que c'était une blague avant de savoir que le siège m'a contacté après cela, puis j'ai reçu une somme de 1 million d'euros en mon compte bancaire, je vous dis la vérité c'est alors que j'ai su qu'il me disait la vérité, j'ai été surpris, je vous dis la vérité les illuminati sont réels, si vous êtes prêt à rejoindre la société illuminati contactez Lord Edmundo sur WhatsApp (+2349056393547) or illuminatiworld521@gmail.com et il vous aidera à devenir membre des illuminati Mme Jeanne Louise Calment 

    ReplyDelete

kekoh sokmo

Related Posts with Thumbnails