Friday, July 1, 2011

FUHHH GANASNYA ORANG UMNO NI


Kata Melayu UMNO tapi semua gelap karat jer.. kih kih kih kih

"Kira-kira 300 penyokong Umno, PERKASA dan NGO, Suara Anak-anak Malaysia mengadakan demonstrasi di Pulau Pinang petang tadi bagi membantah tindakan Ketua Menteri Lim Guan Eng kerana menyokong perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai ini.

Dalam perarakan itu yang melalui Jalan Chulia dan Jalan Carnavon menunju ke Komtar, kumpulan itu juga memecahkan cermin kereta-kereta di sepanjang jalan.


Budak-budak tak sekolah ..

Mereka juga bertindak ganas dengan menolak dua jurugambar - seorang daripada akhbar Cina manakala seorang seorang lagi daripada stesen TV."- Rujuk Malaysiakini

Soalnya mengapa puak2 UMNO yg berhimpun dgn tujuan PERKAUMAN dan mencetuskan HURU HARA seperti Memecahkan cermin kereta disepanjang jalan tu,binatang ke manusia ni?kenapa Polis tak halang ke perbuatan tu??Mungkinkah puak2 ni ingat dia boleh buat apa sahaja oleh kerana dia UMNO serta menafikan undang2 dan perlembagaan Malaysia???



Gambar dari sorang member. Diambil dari himpunan PATRIOT kat Penang yang berlangsung hari nihhh. Katanya seorang amah INDON. Cuba tengok lilit kepala. Ikat pun terbalik. Menunjukkan tahap kebebalan dan kebengongan PATRIOT UMNO/PERKOSA... kah kah kah kah.. UMNO memang bangang!!!


sumber

No comments:

Post a Comment

kekoh sokmo

Related Posts with Thumbnails