Wednesday, March 9, 2011

Download "Buku Jingga" dalam 4 bahasa di sini..


Pelancacaran 'Buku Jingga' oleh Kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang yang telah membuat seorang pemimpin UMNO 'Ghaflah jingga..


Bila aku siarkan satu artikel bertajuk ‘Pelancaran buku Jingga buat UMNO Penang 'ghaflah jingga'’ ada seorang sahabat memberikan komen yang meminta aku menyiarkan kandungan buku jingga itu kerana ramai rakyat yang tidak tahu apa kandungannya.


Janji aku kepada sahabat itu aku akan scan dan publish.. Insyaallah jika ada masa..


Sekarang aku tak perlu nak scan dan publish apa yang terkandung dalam ‘Buku Jingga’ tu lagi kerana yang sepatutnya buat kerja dah buat kerja dia..


Jadi silalah download apa yang terkandung didalam ‘Buku Jingga’ itu didalam empat bahasa dari link yang diberikan dibawah ini..



1 - Bahasa Malaysia
2 - English
3 - Mandarin
4 - Tamil

No comments:

Post a Comment

kekoh sokmo

Related Posts with Thumbnails