Wednesday, October 6, 2010

GERM GENIE

Keyboard komputer hampir sama kotornya dengan WC anda,oleh itu ini banyak produk penjagaan yang membolehkan produk khusus untuk membuat keyboard anda lebih bersih.



Germ Genie adalah produk yang akan membunuh bakteria atau kuman di keyboard sampai 99% dengan bantuan sinar ultra violet. Kelebihan dari Germ Genie adalah kemudahannya untuk digunakan di semua keyboard kerana alat ini merupakan tambahan pada sebuah keyboard.

Gunakanlah Germ Genie pada ketika keyboard sedang tidak kita gunakan, kerana cara kerjanya adalah mengesan gerakan-gerakan sekecil apapun yang bergerak pada kawasan keyboard, baik yang dilakukan oleh bakteria atau tangan penggunanya.

Sinar ultraviolet yang ada akan bekerja secara otomatik apabila mengesan adanya gerakan di kawasan keyboard. Apabila dalam 1 minit tidak ditemukan lagi gerakan, maka alat ini akan mati dan boleh dipastikan bahawa keyboard anda sudah bersih dari bakteria.


Germ Genie juga boleh disusun untuk bekerja pada waktu tertentu. Sinar yang ada boleh membunuh kuman / bakteri secara efektif hanya dalam waktu 1 minit. Germ Genie dijual dengan harga £ 140.

No comments:

Post a Comment

kekoh sokmo

Related Posts with Thumbnails