Tuesday, February 1, 2011

Dunia Arab Bertuankan Yahudi Dan Amerika

Sebut sahaja dunia arab atau negara-negara arab seperti Kingdom Of Saudi Arabia (Arab Saudi), Mesir, Tunisia, UEA, Oman, Jordan, dan lain-lain negara liga Arab kaya dengan minyak dan gas.

Namun kekayaan negaranya dibolot oleh ketua negara dan anak beranak mereka. Contuh terbaik ialah Arab Saudi, UEA, Oman.dan Qatar.

Selepas Tunisia bangkit dengan revolusi rakyat menghalau Ben Ali yang zalim dan isterinya yang boros serta kaum keluarganya keluar negeri. Bangkit pula revolusi rakyat Mesir untuk menjatuhkan pemerintah zalim Hosni Mubarak yang jahat dan memerintah secara kukubesi selama 30 tahun.

Negara arab bertuankan Yahudi dan Amerika sebagai kiblatnya. Penasihat kepada kerajaan Mesir, Arab Saudi, dan negara arab yang kaya dengan minyak dan gas pemilik dan tuannya ialah Yahudi/Amerika.

Semua komodit minyak dan gas yang keluar dari perut bumi negara Arab disabu bersih oleh Amerika/Yahudi. Turun naik harga minyak dan gas bergantung kepada kuasa besar dunia seperti Amerika.

Tuan punya negara atau ketua negara Arab yang menjadi kayaraya termasuk kaum keluarga pemerintah . Rakyat biasa berada dalam kemiskinan. Semua peimpin negara Arab kaya dan rakyat diabaikan.

Hampir semua negara Arab dijajah oleh Amerika dan pemimpin negara Arab sokong dan menjadi pak turut negara Yahudi. Malah pemimpin negara Arab seperti Mesir yang dipimpin oleh Hosni Mubarak jelas menyokong dan menjadikan Yahudi sebagai penasihat dan penindas uat Islam terutama di Gaza dan Mesir.

Pemimpin negara Arab cukup akrab dengan negara Yahudi dan Amerika. Bentang terakhir ialah Mesir. Jika Mesir tumbang dan Mubarak lari keluar negara atau mati terbunuh yang paling kecewa dan takut ialah negara hara Yahudi.

Mesir adalah rakan negara haram Yahudi. Selama 30 tahun Hosni Mubarak memerintah Mesir dalam masa yang menjadi ajen Yahudi dan Amerika membunuh umat Islam Gaza.

Seluruh pemimpin kuasa besar dunia dan negara Yahudi ahu Hosni Mubarak yang jiwanya sosialis kekal memerintah Mesir. Hosni Mubarak dan kerajaan Mesir pemimpin yang bewajahkan syaitan besar.

Kita mengharapkan satu gelobang besar berlaku di bumi Mesir bagi menjatuhkan pemerintahan Hosni Mubarak yang zalim dan kejam.

Dijangka puluhanribu umat Mesir akan berdemonstrasi pada selasa ini dan hari hari yang berikutnya dengan satu tujuan agar Hosni Mubarak letak jawatan atau lari keluar negara . Perarakan atau demontrasi bakal dipimpin oleh Mohamad ElBaradi (bekas ketua 'internasional atomic energy agengy).

Doa dan harapan agar penduduk negara Mesir beroleh kejayaan dengan satu tujuan menghalau Hosni Mubarak dari bumi Mesir.

Mohd Noor Awang.

No comments:

Post a Comment

kekoh sokmo

Related Posts with Thumbnails